Delima Andaman 012-6942082
Butik Pengantin (Melaka)
By: Delima Andaman Airiena

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Monday, 27-Aug-2007 09:11 Email | Share | | Bookmark
Program Pernikahan & Persandingan Beramai2. Jasin.

 
tataa.. babai zaman anak dare.. hehehe...
 
View all 22 photos...
Program Kawen beramai2 ni telah pun berlangsung selama 3 hari iaitu pada 17 hingga 19 Ogos yg lalu. seramai 12 pasang pengantin yg terlibat, tapi saya siapkan utk 5 pasang pengantin saje. Terima kasih pada 4B Jasin kerana mempercayai saya utk terlibat dlm program ini. Ia kenangan yg amat manis sepanjang saya mengenali pengantin2 ini.. terima kasih juga pada pembantu saya yg terlibat : Pn Rozana dan Cik Hasnidah.


Sunday, 29-Jul-2007 05:42 Email | Share | | Bookmark
Norain (Bertunang). Durian Tunggal, Melaka.

 
 
 
View all 7 photos...
Majlis pertunangan norain telah berlangsung pada 15 Julai 2007 yang lalu. meriah mcm nak nikah.. hehehe.. best famili nor ni, layan kita baik2. siap dia buat sendiri tirai ala2 pelamin la.. pakcik dia lak cameraman, kemain la dia posing. tp gambar2 ni diambil oleh saya sendiri, so x la canggih mane.. huhuhu.. Terima kasih pada norain sekeluarga kerana kepercayaan mereka utk menggunakan khidmat saya.. moga kekal ke jinjang pelamin.. Amin..


Wednesday, 18-Jul-2007 06:26 Email | Share | | Bookmark
Yani & Khairul. Ayer Keroh, Melaka.

ni ha pelaminnyer..
Yani sebelum n selepas muka kena conteng
Khairul & Yani
View all 15 photos...
Yani n Khairul.. majlis mereka telah pun berlangsung dgn meriah di Ayer Keroh, Melaka pada tanggal 07-07-07.. cantik tarikh ni ekk.. Gamba2 ni ade yg saye amik sendiri, mane yg lawa tu sah2 telah dicilok dari fp abg din mamantaro (sweetmoments) & fp boodak degil. Mekasih pada mereka berdua. heehe.. Pasangan pengantin ini berarak naik kereta lembu, pusing2 taman perumahan diorg. Beso giler lombu2 tersebut.. muehehe.. Pakaian utama majlis ini ditaja oleh ibu saudara pantin lelaki dari Arfah Boutique. So, baju songket bunga tabur maroon & gaun biru-puth yg sgt lawa ni (suke sgt baju tu) bukan saye penye ye tuan2 puan2 sumer.. Terima kasih pada Yani, Khairul dan keluarga mereka atas kepercayaan yg diberikan.. Semoga ikatan mereka kekal ke akhir hayat. Amin...


Wednesday, 18-Jul-2007 05:55 Email | Share | | Bookmark
Suliana & Hairi. Selandar, Melaka.

 
 
 
View all 7 photos...
Majlis berlangsung pada 16 Jun 2007 di Selandar. Ni gamba2 masa majlis kenduri doa selamat Anna & Hairi di Selandar, Melaka. Gamba2 ni telah dicilok dgn selambanye dari fp polini ( abg hisham) n sweetmoments (abg din mamantaro).Nak harap tgn sendiri mmg x dapek le gambo gini.. hehehe.. terima kasih atas kepercayaan yg diberikan pada saya.. Semoga perkahwinan mereka kekal hingga ke akhir hayat. Amin...


Sunday, 17-Jun-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Hasnidah (bertunang). Kesang, Jasin.

 
 
 
View all 10 photos...
Tak lame lagi kawen la Nidah ni.. hehehe...


[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net